Rikt liv !

Jag fick en fråga härom dag om jag känner mig ensam .Jag är visserligen ensamstående mamma och singel och min son är stor och jag har min katter .Och jag är moster till två sötnosar .Men jag saknar inte att dela mitt liv med en man  för jag är ganska nöjd med det jag har .Jag tycker att inte det stör mig ,men det finns säkert andra som störs sig på det .Och jag gör saker som jag tycker är roliga  ,och jag älskar min familj just som dom är .Jag vet  att jag har ett rikt liv  jag fokusera på mig själv så jag mår bra . Jag är inte rädd för att vara ensam för det är nåt som jag har valt att ha det så . Att sätta lite guldkant på tillvaron och njuta av det som man  tycker om att göra.

Valentines1024x768

/ Eva

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

21 kommentarer till Rikt liv !

  1. Man behöver inte vara sambo för att ha ett rikt liv! :)❤️

Kommentera

