Återblick

Jag var på samtal i torsdag jag tror jag mitt liv under kontroll för det känns lugnare .Och livet med Emil funkar också för jag han prata med varandra igen . Så fick jag fråga vad har du i mot ketchup , O j sa jag vad jag har i mot ketchup för när jag växte upp så fick vi bara ketchup när det var passande mat för mamma ansåg att det var lyx vara jo jag vet men är verkligen sån . Och jag tycker att inte skall vara framme jämt på jobbet . Nu tänker jag så här jag hållit på hela dagen och röja tillbaka alla saker in till köket och det var så härligt att sitta där ute och äta mat förut . Så jag började i hallen skulle ta ner bården som är vid taket men Emil sa att den hade lossnat från väggen så jag måste cykla ner till färgaffären fråga om ha tapet klister bakom så den sitter fast för jag vill bli färdig . Nu skall jag inte göra nåt mer idag förutom läsa lite . / Eva

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

