Under tiden som har gått !

stormigt hav

Under hösten och våren så har jag verkligen arbetat med mig själv jobbet pågår fortfarande med den resan men lite glesare samtal perioder .Resan har gått som i vågor som flyter in mot stranden ibland har det varit stormiga känslor då när det har varit dagar jag har mått dåligt har det varit blåst kuling varning inom mig .Då har hjälpte mig att gå och träna för då har jag känt att jag har växt inom mig och jag känner mig starkare .Då undra jag om det är någon annan i min personer i mitt liv ser hur jag har växt och jag vägra bli nedtryckt igen .Och relationer med mamma är som den alltid har varit den är inte bättre och heller inte sämre men jag lärt mig att hålla distans till henne . Det har varit med jobbigt med att se sin son må dåligt över att han inte hade något jobb jag förstår att det var han ville ha ett jobb  kunna börja ta sitt körkort . Så efter midsommar så kom det ett jobb erbjudande till honom och nu har han jobbat i vecka  och det är härligt att se honom le igen . Jag mår så mycket bättre och jag arbetar fortfarande med mig själv varje dag och allt flyter som det skall göra . Och jag skall jobba under Gothia och jag vet att jag fixar det .

/ EVA

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

