Härlig promenad !

image

image

image

image

image

image

image

image

Det blev än härlig dag fast jag hade sovit dåligt under natten .Mamma kom hon ville hälsa på lite . Vi gick ut ner mot Haga tittade lite olika affärer , och gick på twist and tango jag gillar den affären  mycket jag hängde undan en törja och ett linne tills imorgon jag unnar mig det . Vi forsatte ner till Järntorget vidare över Esperantoplatsen  gick upp på stadsmur den tycker jag att man skall se om är turist  vi runt alla dessa vackra hus där upp kom ner vid Kungsgatan och vi gick upp vid Ekelundsgatan ner till Kronhuset och mamma ville sitta ner än stund så vi tog en fika och deras smörgås med ägg och tomat och lite klick majonnäs på är så god . Fikade färdigt  jag gick till Löplabbet tittade på nya jogging skor har hittat men i annan affär . Nu skall vi vandra hemåt genom trädgårdsföreringen . Visst mamma klagade lite under väg på att hennes man är så gnällig , men jag lyssnade inte på henne och det kändes bra hela dagen .Jag tror att det är bra att ses imellanåt  men inte för ofta . Jag hann till och med dammsuga så när dammråttorna såg dammsugaren så morrade dom men nu är det gjort . / Eva

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

