Januari

2014-01-01 10.35.562013-10-20 12.12.32SAM_0357

1: Januari såg det ut så här det var inte så många ute på parad gatan Avenyn igår när jag var ute och gick .

Tog vägen upp över Vasa Platsen och handla lite gick hem skönt att känna den kalla luften och det var visserligen mulet .

Kom hem så gjord jag och sonen i ordning  lite frukost  som blev en hemma gjord hotell frukost med bacon ägg och frukt .

Sen så började Ivanhoe man vet hur den slutar varje gång varför kan inte karl välja den rätta nån gång välj Rebecka istället för Lady Rowena  låter som en gammal bröd rost .

Passade på att på börja operation kamning av Fluff ej så lycklig katt men det behövdes mammas lilla tov fia hoppas att jag fick bort alla Fluff tittade surt på mig efter åt .

Så lägg dax  försöka sova hade nästan lyckats somna fick gå upp igen hostanfall inte så kul .

 

2:Januari  Det blev en timme promenad idag i regnet och dag verkar bli så här idag grått regnigt Göteborg .

Men vad gör det jag njuter medan jag var ute  jag hur rastlöshet kryper på mig längtar så efter att få börja att träna igen .

Men hostan finns kvar och sov väl några timmar i natt blir tokig hur mycket kan en människa hosta .

Kom hem vi åt en sen frukost lyxade till det idag igen med ägg och bacon .

Så nu skall hosta utrotas fick en tid till min läkare imorgon Muhahahaha.

Och jag hoppas på tur att få hjälp så jag slutar hosta .

 

/ Eva

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

