Härlig dag !

SAM_1433SAM_1428

Vaknade sent alldeles för sent brukar aldrig sova så länge .

Fick med mig mamma ut idag igen den här gången till Saltholmen och inte för att bada lite kallt ännu.

Visst vad kallt men jag njöt men det gjorde inte mamma hon förs ville hem glädjedödaren .

Jag tycker om att var vid havet känna luften det är min återhämtning ,men mamma tycker nog inte det samma .

Jag hade gärna åkt ut till nån ö för gå ifred och fotografera men det får bli nästa gång .

Och  då hoppas jag att min bror följer med . Håller på att laga grönsakssoppa tyckte att det passade till en sen lunch och grovt dansk råg bröd till med lite skinka på .

/ Eva

 

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Härlig dag !

  1. kerlund74 skriver:

    Härliga färger och ja vatten är fantastiskt alla tider på året!

Kommentera

