Kallt för en fika ute

2014-01-25 09.08.22

Kunde inte låta bli att fota det här kortet igår  gick en morgon promenad det -6 när jag gick ut och kall krispig luft ute.

Fast längtar efter våren men den lär dröja ett tag till tror jag .

Kom hem och var det slappa nästan hela dagen skönt med en sån lördag  och jag somnade väldigt tidigt igår kväll skönt tyckte jag .

Idag är det Söndag jag och min son har varit och hälsat på min kusin och pojkvännen och hälsat på den nya familjen medlemmen som är 3 veckor gammal så fin .Och även en stolt storebror som talade om att hade varit på bio med morfar och mormor och morfar somnade på bio sa han och fnissade lite och han sagt till sin att inte sova inte illa för en två åring.

Jag och sonen skall på bio i kväll hoppas att jag håller mig vaken 🙂

 

Ha en trevlig söndag kväll där ute

/   Eva

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

