Jag vann !

vinsten från frölunda lilla saluhall

Jag hade varit med på en tävling och jag trodde inte jag skulle vinna den här gången heller .

Men jag vann en middag för två jättekul  och allt smakade så gott  och till det så blev ett rött vin från Syd Afrika .

Och Frölunda lilla saluhall är stan bästa saluhall och jag köper alltid mitt kött där .

Bra service och bra personal  och fint kött .

Nu blir det lite lunch med lite god heter.

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Jag vann !

  1. Camilla skriver:

    Grattis! Alltid kul få vinna 🙂

  2. Molle skriver:

    Grattis till priset med god mat

Kommentera

