skör tråd

skör tråd

1 år och tre månader sen jag inte hade mitt liv under kontroll .

Vad det nån som frågade mig hur jag kom ur sängen då och jag kan inte svara på hur jag lyckades ta mig ur sängen och komma till jobbet .

Men på nåt så lyckades jag med det , Jag var så trött jag menar när man inte orkar med sig själv .

Allt var bara jobbigt och tungt och alla känslorna låg utan på till bristning gräns .

Samtalet med mamma som äntligen gav mig ro kroppen inombords . Kändes bra ett tag sen började vända alla ilska som jag hade byggt inom började bubbla och ville komma ut det men hur det visste jag inte och jag trodde att man kunde hantera allt själv . Men så fel allt blev jag deprimerad och jag kände mig som låg kröp på botten i en tom bassäng . Hittade en underbar människa som blev räddningen kommer alltid vara evigt tacksam för det . Min bästa vän som sträcket ut sin hand när jag behövde . Jag min svackor idag med men inte lika djupa som dom var för ett år sen . Jag kan bara säga var inte rädda för att söka hjälp att ha nån att prata med om man behöver ha hjälp nån gång här i livet . / Eva

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

