Känt som en rörig dag !

trött isbjörn

Började nog redan när jag vaknade i morse och jag vet inte varför det var bara en sån dag .

Men  jag kom till jobbet i alla fall .

Jag pratade med min kollega jag känner så röriga i huvudet inte så konstigt det är rörigt på jobbet just nu hoppas att det blir bättre .

Jag skickade sms till min syster som fyllde år idag .

Läste att min bästa vän son var sjuk så jag frågade om jag skulle komma upp efter så hon skulle få lite luft .

Men det visade sig att det var magsjuka stackaren hade fått .

Jag vet hur svårt det är att komma till affären och få handlat när man är ensamstående är så glad att man kan hjälpa varandra .,

Men handlade till dom blåbärssoppa och saft , cola och hem sen .

Jag och sonen lagade mat tillsammans så vi har också haft det lite mysigt här också .

Det är fredag kväll och det börja bli sent så jag får se hur länge jag håller mig vaken ikväll :-).

Vet hur det brukar sluta somna på soffan .

Så jag tar min röriga hjärna och sätter mig i soffan för i kväll.

Sova brukar hjälpa .

God fredag kväll på er

/ Eva

#07

 

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

