Regnet !

Regnet som kom i morse var så upp friskande på nåt sätt ,jag kan inte förklara men ni förstår säkert . Vid cykelbanan på väg till jobbet så står det en and hane och tittar så sin evig livspartner som fick sitt liv allt för kort överkörd av en  spårvagn så tragiskt öde .Jag såg sorgen i and hane ansiktet puffa försiktig för henne till liv . Tänk att livet kan vara så grymt .  Kom hem gick till min kompis för jag är katt vakt hos hennes katter den här helgen oj så mycket kel det blev med två kelsjuka katter. Handlade lite saker  gick hem och la mig på soffan somnade så gott . Jag och sonen lagade middag tillsammans köttfärs biffar med fetaost och soltorkade tomater i och rostad potatis  gott . / Eva # 29

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Regnet !

  1. krulli skriver:

    Mmm, låter gott, nu blir jag hungrig!

  2. macilane skriver:

    Vi gladdes också åt regnet eftersom det minskade påkänningen av pollen…

Kommentera

