Att inte kännas vid !

Hur kan en person vara så känslokall att aldrig visa sina känslor för någon. När man själv visar sin känslor väldigt öppet. När man börjar närma sig den personen så blir den sur för att man frågar.  På senare tid har jag försökt att hålla distansen till denna person som gör så att man dåligt . Jag har valt att göra det eftersom jag mår bättre av det . Men tvyärr så är det inte alltid denna person förstår det och undra varför när man säger att man skall göra annat . Jag själv valt att göra saker som jag tycker är roliga att göra . Och jag vägrar bli nedtryckt igen . /Eva #52

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

