Födelsedag!

image

Igår var jag uppe och firade min bästa väns kille som fyllde 13och ny bliven tonåring …. Solen lyste varmt och skönt hade ju tänkt att ta bussen men eftersom Göteborgs varvet gick så gick det inga bussar . Så jag gick upp till Matshugget och på vägen så köpte jag en ros till honom . Framme så det blev både muffins och bulle tårta och kaffe , så gott . Så när klockan var fyra så började jag att gå hemåt så jag hann se alla modiga som imte hade så långt kvar till mål vid Slottsskogvallen .  Jag gick igenom Botaniska hem  och fotade lite på väg hem  . /#63

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

