Jag planerade !

Jag planerade i mitt huvud när jag cyklade hem ifrån viktväktarna att jag skulle göra lite mera saker än laga mat och lägga in lite räkningar  på banken . Men dom sakerna har blivit gjorda så behöver inte tänka på dom . Men sen efteråt blev man sittandes på stolen framför datorn  och jag som hade tänkt lägga mig tidigt idag för jag behöver det. Så jag skall inte planera nåt i huvudet 🙂 .
Så klockan tickade iväg fort ikväll också
/Eva

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Jag planerade !

  1. Gunvor Persson skriver:

    Känner igen mig…

Kommentera

