Lördag !

Det var fredag igår och kom hem  och skickade ett meddelande till min kompis Och sa att jag var hemma .
Efter en stund så kom det tillbaka du kan komma upp vid 17:30 ,så kom det ett till  Äta Ute ? Ja vad trevligt  så vi gick till  vårt favorit ställe Johannebar och vi bestämde att vi skulle sitta ute och vi att Ivana kom gående på gatan hon blev så att vi satt där ,Så Ivana beslöt att stanna kvar att äta och vi såg hur alla molm blev mörkare ute så  Ivana gick och frågade om vi kunde flytta in . Och den goda maten kom och vi åt och njöt . Vi satt och pratade länge alla tre  . För min kompis åker på semester nu på söndag så härligt . Jag skall vara kattvakt till hennes två små pantar 🙂   . Kom hem satte mig på soffan började titta på en flim men så det kan gå jag somnade på soffan så gott och sonen kom in frågade om vi skulle dela på godiset visst sa jag  ,jag fick allt saltlakrits det bästa jag vet . Men jag orkade lite innan jag slocknade igen  och vaknade på soffan imorse  . Så idag jag har det varit en lugn lördag  med tvätt och slängt saker på återvinningen .  Dags för mat snart det hemmagjorda hamburgare till mat med vitlöksdressning  och bröd till mums så gott
/Eva

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Lördag !

  1. Vilken härlig helg Du har haft!! 😊
    Stor kram 💗

Kommentera

