Vecka 1!

fotocollage

 

En sån härlig dag det blev , Messade bäste vännen http:/tassartyst.wordpress.com/ (Anne).

Och vi åt lunchen öl slank ner också  och köpte yoghurt glass gick och satte oss ner vi vid Operan och vi satt och tjötade om allt .

Det är fullt av turister i stan och ganska många japaner .

Vi tyckte det såg lite lustigt ut när två av japanerna ställde sig och kramade om livbojen .

Vår färd fortsatte till  bokaffären där jag köpte mina sommar böcker för att ha lite läsning hemma .

En bok har jag hunnit läsa ut redan det blev en sån bok som jag sträck läste .

 

Jag och en annan  kompis var tog oss ett kvälls dopp uppe vid Sten sjön så av svalkande .

Och på fredagen så blev det en hel dag på stranden med mycket bad .

 

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

