Detta har hänt under 2014

image

Det har varit ett tufft år med uppgångar och motgångar och utmaningar två stycken faktiskt en av utmaningar  får jag jobba med lite på under nästa sommar kanske. En tuff termin  i köket på skolan där vi plötsligt  var vi bara fem och alla har gjort  ett jätte jobb för att få det  funka och konflikter har funnits  som har löst sig som tur är det. Så i maj så cyklade jag mitt första cykel lopp mil5 och blev sjukt  taggad så det tänker jag göra om och jag hade med det bästa supportrar som finns min son och min bror ☺. Semester  njuta av fem veckors semester  och en utmaning  som min bästa vän frågade om jag ville följa med på Danmark  över dagen  jo visst gjorde detta med skräckblandad upplevelse, absolut  livrädd  för  att  åka båt  efter två glas vin och en cider så lyckades jag slappna av tror jag . Hösten blev en lång utmaning  att få bukt med mina depprationer och bestämde  att gå till läkaren att få hjälp står fortfarande  i kö till soltreapi  och  jag kände att  hon lyssnade  på mig och tog det på allvar  . Tror det eller ej men jag mår så mycket bättre och jag orkar med själv igen fast jag har sett min son söka jobb och det tog inte lika lång tid den hör gången för han att få jobben där har det löst sig . Julen var bra och fira med våra nära och kära . Så är det äntligen  Nyårs afton som blir lung med lite god mat och mysa till det ikväll . Så jag önskar ett gott slut ,  och ett gott nytt år /Eva

Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

Kommentera

