Två år kalas!

Lördag  morgon  och jag vaknar av ljudet av regn och drar upp persiennerna och ser slasket på utsidan . Åt frukost och bytte till träningskläderna och på med regn byxor och gick ut i slasket ner till Friskis och Svettis det skall bli så skönt att få träna ett svettigt  spinning pass.  Bra musik och sjukt  tungt pass hade spagetti ben efteråt när jag gick hem . Stormen Egon är på intåg hann precis  in när det började ös regna ute . Min bror och mamma och hennes man hämtade upp  mig  och min son . Vi skall till Stenungsund  för att fira ett litet bus troll som har fyllt 2 år . Och på hem vägen så körde vi hem i blåsten och hela bilen gungade  till när det kom kast vindar och ut efter motor vägen hem så låg det ner  blåsta granar vid vägkanten.  Så sitter i soffan och njuter av höra hur den mäktiga  vinden låter utanför . /Eva

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

