Stickning på går just nu !

Äntligen  hemma  efter en lång dag . Hinner njuta lite innan maten skall göras . Och stickningen  kom fram hade tänkt att det skulle bli färdigt  nån gång så min syster lilla tjej får sin allt försenade  present  som jag har fått repa upp. Tålamod är ju inte min starka  sida för jag vill att det bli färdigt snabbt då hinner jag träna på mitt tålamod :-). Och solen skiner idag med så jag njutit med en cykeltur  från läkaren och hem . Uppföljning  av tabletterna   jag äter och hon lyssnar  och det känns bra att hon tar  mig på allvar samtidigt  skrev hon ut allergi medicin  jag vill kunna njuta av allt det fina som kommer . Skall fortsätta  att  sticka en stund till . /Eva #04 #Blogg100

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Stickning på går just nu !

  1. Minton skriver:

    Lycka till och hoppas den blir klar.

Kommentera

