Personliga utmaningar!

Jag har gått och funderat  ett tag . Tänkte göra tre personliga utmaningar  i år . Två av dom kommer jag säkert att fixa . Den sista får jag nog jobba på lite och det är den med att åka båt . Och dom andra två är två cykellopp.  Jag känner att det  är sånt som får mig hel som den personen jag är  och vill vara . Ni undra säkert vad det är som driver mig till  att  göra personliga utmaningar.  Alla människor  har små små drömmar som väntar på att gå i uppfyllelse  rätta mig om jag har fel . Idén växte fram under spinning passet att jag kan  göra det om jag vill tänker göra det . Det handlar om att sätta igång datorn och anmäla  sig . Nu tänker jag ta kväll och njuta . /Eva# 09 #Blogg100

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Personliga utmaningar!

  1. Minton skriver:

    Man måste ha lite utmaningar och mål att se framemot. Det piggar upp tillvaron. När man sen lyckats genomföra dessa känns det så bra.

  2. villacalifornia skriver:

    Utmaningar hur små eller stora är utmaningar.
    Kämpa på och du klarar det…

  3. Anne skriver:

    Men jag hjälper dig med båtturen denna sommarn igen 🙂

Kommentera

