Att gå upp tidigt!

Att gå upp 04:30 imorse funkade inte  kom upp istället  en halv timme  senare  hjälp så trött jag var  det hjälpte  nog till att jag hörde regnet utanför . Och jag vet jag är seg startad på morgonen jag är som en gammal T Ford  :-). Nå väl lyckades  kom iväg till jobbet och blåste friska vindar ute och världens  motvind och  min cykel är ju så lätt . Genom  svett och äntligen  framme på jobbet bytte om satte igång alla värmeri  och vagnarna  till utskicken.  Jag  inte men hela dagen var så seg  ,och solen tittade fram skönt . Hemma och sonen kom strax efter  han skulle åka in till stan för att lämna in sin mobil som är nåt fel på .  Jag  har hållet på att leta efter  en ny jacka att till vardags hittade en slut på letandet.   Ringde brorsan  han kom och hämtade oss i stan . Åkte i väg och åt indiskt mumsigt . Har sjunkt ner i soffan  och en blåögd Ragdoll  i knät . /Eva#10 #Blogg100

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Att gå upp tidigt!

  1. susaboet skriver:

    En blåögd ragdoll låter som ett gott sällskap… Önskar dig en fin dag idag… 🙂

  2. Minton skriver:

    Jag gillar dessa blå ögda katter. Ragdoll och Helig Birma. dom är så mjuka i sättet. Ha en skön kväll.

Kommentera

