Engeri!

Jag blir trött när det är för mycket och idag har det varit en sån dag . Men jag tänker positivt  på det hela kan inte göra mer . Så det blev en prefekt  kväll när en kompis hörde av sig för att ta en promenad  så man fick fylla på engeri igen . Och jag skapar min sinnesro för  mig själv . Att vara ute i naturen  och känna den klara vår luften och ljuset som kommer tillbaka . Och den ljuvliga  solen då njuter jag och jag känner att jag lever . /Eva#12 #Blogg100

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Engeri!

  1. Minton skriver:

    Det finns inget bättre än naturen särskilt när solen visar sej.Har varit en fin dag.

Kommentera

