Halv dag på jobbet &Utbildning!

Jag är inne i en fas  där jag att jag har så  svårt att komma ur sängen på morgonen men när jag kommer upp så piggnar jag till fort . Och nu längtar jag efter påsken och åka ut till landet det skall bli så skönt  . Och all pollen allgeri nyser som en besatt .Det en halv dag på jobbet och utbildning  i Arbetsmiljö. Det värsta är att man måste sitta still och koncentrera  sig :-). Men det gick bra och det är intressant  och arbetsmiljö är stort ämne . Utbildningen slutade vid fyra  gick vidare gjorde en god gärning  och lämnade  blod . Och passade  på handla på väg hem . Gick av spårvagnen  vid Chalmers  över vägen när ena handtaget gick i sönder men kom hem med kassen under armen . Lägg dax tidigt så kanske jag kommer i tid imorgon. /Eva #25 #Blogg100

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Halv dag på jobbet &Utbildning!

  1. peak skriver:

    Vissa dagar är tyngre än andra. Påsken blir nog en bra paus för dig😊

Kommentera

