En liten foto promenad!

image

För små ballerinor

Söndag och sommartiden  har gjort sitt intåg mot sommaren och ljusa och varma kvällar förhoppningsvis.  Och jag hade verkligen  ingen lust att tag i strycktvätten  som väntade på mig . Sonen gick och tränade  ,Så jag tar en promenad  in till stan och kameran  kom med . Det finns en liten affär som säljer danskläder och  passade på att fotat dom här .

image

Lite dans skor

Passade även på och köpa påskpresent  hem igenom  stan började det regna  smått fint regn ,  För att möta sonen vid affären ,  Skall väl ta tag i middagen  och strycktvätten :-),allt för trötta ut mig så jag kan sova gott sen ikväll . /Eva # 29 #Blogg100

Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till En liten foto promenad!

  1. Minton skriver:

    Härliga foton. Hoppas du sover i kväll.

Kommentera

