Uppe tidigt !

Klockan på mobilen ringde  05:30 gick upp och åt frukost  och duschade läste tidningen  några sidor innan det var dags att gå . Träffade min kompis och hennes  syster som satt i bilen och väntade . Idag blev det bussresa till Ullared i dom husen vi bor så bjuder värden på resor till Ullared en på våren och hösten  och en annan resa på sensommaren . Njutit och handlat och ätit god lunch . Och ett fynd blev innan av resa hem med bussen igen en klänning  på M&Q för en billig  peng så jag är njöd med min dag . Nu sitter jag i soffan  blir nog sittande här ett tag för att vila mina trötta ben :-).Ha en trevlig kväll ./Eva # 41 #Blogg100

image

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Uppe tidigt !

  1. peak skriver:

    Låter som en riktig kanondag😀

  2. Minton skriver:

    Lite shopping är bra för själen.

Kommentera

