Välbefinnande!

Mitt välbefinnande är ett måste för mig . Jag är en känslig människa  det är  nåt som jag alltid har varit . Jag minns när min mamma skulle kamma ut mitt hår och det var så tovigt och tårarna sprutade av smärta jag är så håröm. Jag gråter lätt och har även en kreativ sida . Och naturen är viktigt  och en promenad  vid havet är rogivande  och jag kan andas . Skogen med sin fridfulla tystnad doften av  gran och tall . Min träning för mig är viktigt jag blir lätt rastlös och det kändes extra gott träna med det nya programmet  idag och jag lyckades springa i tio minuter.  Jag är den jag är och jag är stolt över mig själv . Och jag duger som jag är :-). / Eva  # 42  #Blogg100

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Välbefinnande!

  1. Minton skriver:

    Det är klart du duger det gör jag med numera. Man skall vara stolt över sej själv och det man gör. SKÖT om dej vännen

  2. peak skriver:

    Jag tycker vi alla aka vara stolta över oss själva. Vi är människor, vi lyckas och misslyckas. Känslor är en del av oss, sedan behöver vi naturen för att hämta kraft. Tror många av oss är stressade i vardagen. Så att andas och hitta sina rofyllda platser är viktigt. Du är inne på rätt spår. Ta hand om dig!

    • sputnik56 skriver:

      Jag instämmer med dig , vi lever i en stressad värld som gör oss sjuka , Jag är högkänslig som jag har kommit under full sen jag läste ett lägg som kvinna som är själv högkänslig .Har min funktionsnedsättning med dyslexi och dyskalkyli och jag ser intryck på ett helt annat sätt . Och jag tar hand om med naturen och havets krafter

Kommentera

