Regndag!

image

Regndag

Fick lite  sovmorgon  idag skönt att få det . Och jag hörde regnet  på utsidan . Skall iväg snart på väg till ringde min kollega  först och frågade  om vägen men den väg stämde inte alls jag hade fått av henne :-)och regna gjorde det jag fick fråga en dam som var ute med sin hund om vägen hon beskrev vägen för mig och hittade jag rätt och kom i tid hatar att komma försent . Arbetsplatsombuds dag och det kommer bli en lång dag . Lönen diskussion, och fallbeskrivning  , och arbetsmiljö, rehabilitering,  Tycker dom här dagarna  är roliga och lärorika  och vi är ett glatt gäng så många goa skratt har det blivit 🙂 . Kom hem och njuta en stund fixade mat vi åt jag och sonen . Klockan slår för natten får väl blunda med ögonen så sov gott    ./Eva # 45 #Blogg100

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

