Söndag morgon !

Söndag morgon  vaknade  av mobilen på ringning , hade varit vid fem tiden  på morgonen  utfodra tre hungrig  kissar . Ner till tvättstugan  och finner en maskin som funkade den andra hade gått i sönder tur att  det inte var så mycket tvätt.  Hade fått sms av brorsan  att vi skulle höra av oss om vi ville åka på utflykt . Ringde  brorsan  och sa att vi var färdiga och kom och hämtade  oss  . Köpte med oss baugetter  så åkte vi . Till paradiset  denna underbara  strand med klapperstenfält  . Och min son sa en massa sten . När vi gick på väg innan vi kom till klapperstenfältet så gick brorsan och fixade med mobilen och han tyckte det var ett skosnöre  då sonen säger en orm både jag och brorsan  hoppade högt av förskräckelse.  En huggorm liten sak och jag är dödligt rädd för ormar . Vi åt våra baugetter  och njöt av solen . Vi gick tillbaka  till  bilen åkte in till Göteborg  igen och brorsan ville bjuda på glass .  När jag frågade  sonen om vi skulle börja med maten , jag är inte hungrig  sa han inte jag heller sa jag och  det blev en smörgås  och ett äpple som middag ./ Eva # 63  #Blogg100

image

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Söndag morgon !

  1. Minton skriver:

    Låter som en skön dag. ❤

Kommentera

