Lite ledigt !

En kort ledighet men alltid skönt . Och få ta dagen som dem kommer . Göra nåt roligt eller åka ut och fotografera  om vädert tillåter.  Kanske En cykeltur en längre sträcka . Men njuta av dagen skall göra ändå . På fredag  blir det jobb halva dagen ,sen skall jag äntligen  hämta mitt hjälpmedel  för  att  underlätta min vardag på jobbet och få en genom gång av programmen  och det skall bli spännande . Jag är så medveten  om  att  jag  har  min  fuktionsnedsättning  .Jag  får chansen  att  pröva den nästa vecka ordentligt  när jag på utbildning  i två dagar . Nu tänker jag ta lite ledigt . /Eva # 73  #Blogg100

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Lite ledigt !

Kommentera

