Söndag tankar!

Kan nästa tro att jag problem  med sömnen  , Men även på helgerna så vaknar jag vid halv fem på morgonen och oftast kan jag somna om lyckades göra detta imorse och nästan gång vaknade 09:15. Ut och fotografera och försöka  få till ett foto och blev hämtade vid halv  tolv av en kompis jag och sonen . Blåsigt som bara den det var tänkt att vi skulle ut till havet och fotografera.  Hungrig  började kompisen bli så han ville äta sushi Kungsbacka nästa men han tyckte det kändes inte bra att sitta där . Mot Göteborg  igen och till Mölndal och äta sushi har så svårt för det Så jag tog kycklingspett och två sushi bitar dom jag åt var helt okej  att äta prövar igen nästa gång igen om vi skall äta det . Nu tänker jag sjunka ner i soffan och titta på dagens cykellopp från  giro d italia ./Eva # 77 #Blogg100

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

