Sent måndags inlägg!

Dagen har varit bra fast vi inte hade el i morse när jag gick upp ,men det hade vi meddelande om att elverket  skulle göra förbättringar på elnätet .Mycket folk i köket på jobbet en praktikant  och tre prao elever  från skolan som skall vara hos imorgon  och på Onsdag och en vikarie  för en kollega  som är sjukskriven  . Pumpade min cykel på väg hem nåt fel är det får åtgärda  det innan nästa utmaning.  Kom hem så strax där efter så kom sonen ,  vi pratade lite jag går och tränar  funderade  på det iallafall  . Är så glad att jag gick ner till Friskis & Svettis till gymmet  körde mitt program  den sista övningen  så hade jag kramp i armarna suck men efteråt  så kändes gott . Och maten var nästan färdig och klockan tickade iväg allt för snabbt och helt plötsligt  så var klockan 22:00. Nu är det god natt på er. /Eva # 78#blogg 100

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Sent måndags inlägg!

  1. Anna Kindstrand skriver:

    Det låter som att det var full rulle hela dagen lång 🙂

Kommentera

