Hade glömt alarmet på mobilen!

Tur att jag vaknade imorse hade glömt att sätta på alarmet för väckning på mobilen . Tur att jag har en annan väckarklocka  här hemma också en liten Lessie . Jag kom upp och till jobbet i tid och jag hatar att försova mig . Dagen har varit bra iallafall  , och  fick hasta iväg på till miljörond med en annan chef för Måltidsservice . Så nu är dom alla klara skall bara gå igenom dom på torsdag . Nu är det god natt på er. /Eva # 85 #Blogg100

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

