Tillbaka på jobbet !

Suck mobilen  ringer hade verkligen  ingen lust att gå upp . Men på nåt sätt kom jag iväg till jobbet klarade mig från regn skönt komma iväg på cykeln . 2 juni och man nästan tror att det höst ute fan vad jag är trött på regn och blåst . Jag  tror att jag be min kompis  packa ner mig i sin resväska när hon åker på  semester  .   Nånstans  längtar jag efter sommar, sol ,bad, jordgubbar  ,härliga  varma sommarkvällar , och en långläst sommar bok som vara hela semestern och Tour de France  :-). Bäst att ta i  den berömda strycktvätten och hålla sig inne ./Eva  # 93 #Blogg100

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

