Livsglädje!

Ett stort ord som betyder  väldigt mycket . Vad är livsglädje  för mig och vad gör mig glad . Min livsglädje  är min träning  jag skulle inte kunna leva utan den ,att få vara ute njuta av havet och hämta andan ,Min son ,Mina katter ,Fotografera,  och ha roligt och skratta visa min känslor oavsett om jag är glad eller ledsen och kärlek till livet allt sånt gör mig glad . Livsglädje  är att njuta av värmen  av en katt i knät som ligger i kvällens yoga ställning där alla tassar ligger huller om buller . Och goda skratt på jobbet som det har varit idag :-). Och det är fortfarande fin kväll ute :-). Vad är livsglädje  för dig?/Eva   # 95 #Blogg100

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

