Bestämd träff med syster och hennes lilla prinsessa!

image

Jag och min syster bestämt att vi skulle träffas igår och hennes lilla prinsessa,  Och vi bestämde att vi skulle ha en hel dag tillsammans  ,  Och vad tar man än 2 åring till jo det blev till Alfons Åberg  huset som ligger i Trädgårdsföreringen i vår vackra stad . Huset som är omgjort har blivit Alfons Åberg huset  som är kultur hus nu , jag och min syster  blev imponerande  av stället och fullt med barn och föräldrar  och det var första gången vi där .Men jag minns det huset som en fröhandel när jag var liten . Så vi skulle åka och hälsa på min kusin och hennes  små prinsar  som sysslingarna  till min syster lilla prinsessa.  Först depå stop på McDonalds  lite sen lunch . Vi satt ute på gården hos min kusin och dom fann varandra  direkt och det blev mycket bus och skratt  och fika . Klockan tickade iväg och det var dags att åka hem för min syster har en bit att åka . Såg en trött liten tjej sitta i bilen hon kommer att somna  jag . Min syster hörde av sig sen och att hon håll sig vaken hela vägen hem . Fixade middag och fixade med lite annat klockan  tickade på alldeles  för  fort men vad gör det har ju semester.  /Eva

image

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

