En härlig dag med mycket synintryck!

Vaknade  imorse vid halv fyra och jag hörde hur  det ösregnade nej tänkte jag . Jag hade ju beställt uppehåll  idag för att ha en hel dag med min vän som bor i Varberg.  Tog tåget dit och hon kom och möte mig vid stationen  och vi hem till hennes hus och mötte resten av hennes härliga familj.  Kaffe och lunch som var jättegod . Sen åkte vi till  ett fantastiskt ställe ÄStad vingård och fick provsmaka lite vin deras egna som var skördat 2014  spa så vackert  och fick privat visning i vinrummet så häftigt och när vi kom ut såg man vinstockarna . Sen åkte vi vidare till Öströö fårfram och tittade ,Sen till Strömma Farmlogde  och tog en fika i en gammal kvarn så häftig  man hörde hur vattnet under oss frossa fram under . Klockan går så fort när man har trevligt så vi åkte in till Varberg  och jag löste ut biljett för hemfärd ./Eva

image

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

