Helt plötsligt händer det!

Helt plötsligt händer det inget allvarligt  vill jag tillägga . Son väckte mig för jag har ju fortfarande  semester  den veckan också.  Skulle med Fluff till veterinären  för sin årliga vaccination  och så duktigt  hon är den lilla tjejen hon gärna legat kvar där tror jag för hon ville inte i katt buren. Och  vi gick hemåt upp för alla backar igen . Och en lycklig katt som fick komma hem till kompisarna igen . Bestämde  mig för att gå och träna det skulle bli en träningsdag håller på med min träningsplan  på appen jag har så chansen kommer att finnas att jag orka springa 5 kilometer  sen . Och jag hade fortfarande  engeri kvar när jag  kom  hem så jag tog tränings väskan ner till Friskis & Svettis och det blev stryketräning. Nu skall det sista en sak som en liten prinsessa  skall få . /Eva

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

