Solig höst dag !

Sov ganska länge imorse  och extra gott att vakna sin egna  takt . Solen sken in genom  springorna mellan persiennerna .Och visste att man hade en födelsedag  att fira idag , min käre bror fyllde 31 och han känner sig last gammal och han babblade att han 9 år kvar till 40 snacka om ålders noja . Jag och min syster bara skrattade åt han . Så jag och sonen åkte ner till stan och köpte present  till  min bror och vi bestämde  att vi skulle köpa kockkniv och lite skalkniv . Brorsan  blev jätte glad för dom och dom presenterna också . Och jag fick träffa moster lilla prinsessa  också . Efteråt så åkte vi en sväng och vi handlat lite också . Nu sitter jag bara kvar i soffan och ingen tv på njuter av tystnaden. /Eva

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

