Om !

Om man skulle skriva att man vänder en sida på bloggen som har haft uppehåll ett långt tag . Skrivkramp eller vaddå varför vet jag inte men lusten har inte infunnit sig .

Men jag tar en dag i taget och njuter av det som är jo jag är fortfarande den jag är och ingen annan.Att få vara ifred och andas och göra det som man vill själv . Den senaste tiden har en beknat undrat varför jag är så feg och inte träffar någon som datejing på nätet . Och denna beknat tyckte jag såg så olycklig ut .Stod kvar och bara helt stilla och sa i lungt ton vad jag gör  med   mitt liv. Jag lever och mår bra och jag är lycklig med mitt liv  . Och jag tänkte när jag gick hem från stan det är inte mig det är fel på utan den person som sa det .

Visst skulle jag vilja träffa någon som älskar mig för den människa jag är och man kan känna samma sak för den andra människan .Och kärlek är ett stort ord därför ler jag .Nu skall jag njuta av kvällen och fortsätta drömma

keep calm

keep calm smile

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Om !

  1. Helt rätt!!! Du är njuter av ditt liv!! Och kärleken kommer in i ditt liv när det är dags för det. Lev ditt liv som du vill! ❤

Kommentera

