Dagar !

På väg hem från jobbet gjorde lite ärenden  på vägen hem . Sitter på spårvagnen  hem och sluter mina ögon en liten stund och fokusera  på  att  blunda men jag hör fortfarande  massa ljud och mobiltelefoner  ringer . Blundar fortfarande  och jag inser att det är skönt sitta stilla bara blunda. Kommer hem och kramar om min son och  vi fixade middagen . Sen kommer det där med klippa klorna på katterna inte populärt  men ett måste  fick det onda ögat av Lessie när hon gick .  Lyxa till det lite med ett litet hemmaspa sockerskrubb och dusch olja så gott . Jo då socker uppehållet  funkar bra  och jag känner inget sug efter nåt socker . Och visst går dagarna  fort imorgon  är det fredag . /Eva

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

