Smärta med ommejd!

Äntligen har man blivit av med inflammation i höfterna då börjar nästa sak en begynnande hälsporre. Så hos sjukgymnasten idag fick även jag den behandling av denna onda sak . Jag förstår hur nu hur ont det måste ha gjort när en kompis hade det . Akupunktur med ström i nålarna och gör ont som bara den . Jag slappnar av när jag är där och sommar . Efteråt så är jag ju helt groggy det betyder väl det biter på mig . Nu är jag på väg hem lite mat och vila gör nog susen . /Eva 07 #Blogg100

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Smärta med ommejd!

  1. Anna Kindstrand skriver:

    Usch, jag har också varit drabbad av hälsporre för några år sedan, och det var sannerligen inte skönt när man som jag går omkring mycket. Hoppas att du blir av med den snart.
    Mvh
    Anna

Kommentera

