När man sover allt för gott !

Avlägsen mobil väckning på morgonen stänger av och somnar om och vaknar med ett ryck 05.15 och jag tänkte kommer aldrig till jobbet i tid . Och fortaste jag kom på var cykeln visst var det lite slirigt på en del ställen efter all blötsnö som kom ner igår . Men jag hann i tid jobbet . Vi satt och åt frukost när en kollega säger jag har skrivit fel datum på lapparna för det är väl den 8 mars ja sa vi det är ju internationella kvinnodagen idag ,när annan kollega säger grattis vi börjar skratta . Längtar tills man inte behöver se ut som en på pläsad björn på morgonen . Skulle allt vilja ha sol och varmt nu . Hemma har det varit lite hemma fix matlagning och diska och stryktvätten fick sig omgång också så var den borta . Nu avslutar jag min kväll en bok. /Eva 08 #Blogg100

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

