Kurera mig !

Jo då hade sikte inställd på att gå till jobbet , men fick snällt stanna hemma och kurera mig själv . Jag hatar vara sjuk  plus att det är dyrt att vara sjuk och vara hemma , Men jag tänker på min hälsa och mig själv . Arbetesgivaren tackar inte för man kommer sjuk till jobbet . Nu kryper jag kryper jag upp i soffan igen och under den goa pläden , tar en kopp te till och läser lite .Alltid kul se boken blir utläst så man kan fortsätta på nästa ./ Eva

 

sjuk

 

 

29 #blogg100

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Kurera mig !

  1. annicaaktiv skriver:

    Krya på dig, kram!

Kommentera

