Vilat och läst !

Vaknade till imorse när sonen tittade och sa att jag åker till jobbet nu , vi syns senare idag . Efter ha hostat mig genom halva natten så lyckades jag somna en stund och vaknade vid nio . Äta måste man göra fast maten smakar så där och ingen matlust . Diskade och var helt slut efter det la mig på sängen och vilade och läst och slutresultatet att jag somnade . Bredvid tre symaptisjuka katter mysigt . Hörde inte när sonen kom hem måste ha sovit hårt . Sonen sa att han skulle gå och handla till maten och han frågade om jag behövde nåt hostdämpade tabletter så jag får sova 😴 inatt . Vill bara att förkylningen skall gå bort nu . Börjar känna mig rastlös och det gör inte saken bättre . Men jag tänker på mig själv och min hälsa att ta hand om sig själv är väl nåt som är bra att göra . Avnjuta ytterligare en kopp te till ikväll och en god bok eller nåt annat . Så jag min rastlösa själ och gör nåt åt det få se vad det blir bok eller stickningen.
30 #Blogg100

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

