Inte som det ser ut !

Detta får inte misstolkas jag är inte alkoholist, Jag tar ett glas vin imellanåt till maten och det är inte alltid heller alltid jag gör det heller . Vatten är den drycken jag dricker mest av . Men igår hade vi besök av min bror och vi lagade middag och åt gott . Och gjorde eget vitlöksbröd mums gott . Och mycket skratt som vanligt .

Söndag har varit ganska lung och jag håller på att förbereda mig inför jobb imorgon . Och det blir en lång dag imorgon med Apt nåja den smällen får man ta . Har varit ute och gjort en testrunda med löpningen eftersom jag har hälsporre men det kändes bra och jag hade kunnat köra 5km men det blev 2km istället och jag är försiktig .
Känner för att komma igång med min träning igen och nu finns inga ursäkter längre . Och sockerstopp är det också än så länge går det bra .
Inget godis och ingen läsk inga kakor :-).
Resten av kvällen får jag göra nåt som är kreativt som att sticka lite .

image

34 #Blogg100

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

