Den där känlsan att nån saknas!

Den känslan  som man hade imorse när man gick upp att man saknade nån i morse  Fluff  saknade man ju vår lilla frukost katt som sitter bervid en när man äter frukost som små prata med än när man går förbi hon tigger aldrig bara sitter där  vid bordet . Lilla gumman vi saknar dig jätte mycket och jag hoppas hoppas att du blir bättre för veterinären ville ha dig en natt till på djursjukhuset  på ett sätt känns det bra .Om det inte blir bättre det är då vi får ta ställning till vad vi skall göra . Och jag tänker på vår lilla fluff bästa och iså fall , Hur som helst så jag att allt skall bli bra vi vill ju gärna ha dig i kvar .Vad som händer i morgon det får vi ta då . Saknar dig goa lilla Fluff .Och dom andra kissarna saknar dig ./Eva 43 #Blogg100

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Den där känlsan att nån saknas!

  1. Å lilla kissemissen!! Förstår att du saknar din älskling!! ❤ Min dotter och jag har oxå en söt liten katt. Vi älskar henne över allt annat på jorden! ❤ Hoppas allt går bra! Kramar Anna

Kommentera

