Tjej dag!

Idag hade jag bestämt träff med min syster och hennes lilla tjej vi skall ha en hel dag tillsammans. Vi mötte varandra i Bontaniska och det regnade omvartannat och kyligt vi gick och tittade på blommorna så gick vi neråt mot utgången efter ett tag . Bestämde att vi skulle gå Naturhistoriska museum. Och så säger Maria åh vad jag fika sugen jag med sa jag inte jag sa Nellie . Men hon var lite hungrig också .Sen gick vi och tittade på alla djuren . Gick ner till utgången Maria och Nellie gick bort till Naturskyddsföreningen och byggde en fågel holk .In till museum affären hittade Nellie ett diadem och tillhörande svans.Vi tog bilen till Triumf glass årets första glass . Maria släppte av mig vid Maxi fixade lite saker till middagen .
På vägen hem fixade jag ett foto till temat som fotosöndag har idag . Nu kan man sätta sig i soffan och njuta ./Eva

image

48 #Blogg100

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

