Det man inte ser på insidan !

Det man inte ser på insidan syns inte .Nu skall jag försöka förklara så bra jag kan .Depprationer syns inte alltid på än att man har .Tänker på mig själv när jag mådde som värst .Och jag hade tur att jag fick den hjälpen .Och det har varit en lång resa till det jag är idag. Man var konstant trött hela tiden svårt att komma ur sängen man ville bara sova man orkade inte vara social .Men idag så mycket senare så mår jag mycket bättre .Man kan bara hjälpa sig själv i första hand . Ibland när blir för mycket så känner jag av det och och blir väldigt trött .Träningen har hjälpt mig också ./Eva 58 #Blogg100

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Det man inte ser på insidan !

  1. Så sant som det är sagt!! Du är verkligen stark som lyckats ta dig igenom din depression! Träning är superbra! Jag älskar att dansa zumba hemma. Har en dvd med Zumba och musiken, rytmen gör mig glad! 🙂 Ha en fortsatt fin dag, Eva! ❤

Kommentera

