Jag vill andas !

Torsdag igår och jag och chefen kom till jobbet skulle ha samtal med var och en .Men innan hon kom så säger en kollega till mig att jag skulle skynda mig och göra två sallader och jag stod och pratade med en annan kollega sluta prata säger hon. Och jag bet ifrån sluta klaga vi hinner och skit irriterad på henne .Hon försökte på alla sätt prata med mig och jag tänkte banne mig visa att jag var irriterad på henne . Och ett annat problem är att vi slutar och pratar på rasterna för alla sitter med sina mobiler .Och springer och ringer hela tiden heller svara i mobilen under arbetstid .Vi får ha mobilen på oss men skall vara på ljudlöst tills vi går hem vi kan använda den om det är nåt viktigt .Inför mobilförbud under arbetstid .Låt mig få andas en dag på jobbet utan tjafs ./Eva 59 #Blogg100

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

