Måndag !

Måndag jag hör mobilen ringa för väckning .Och jag tycker den är så långt borta .Ville verkligen sova en timme till .Men jag kom upp och kom iväg till jobbet .Och en ringrostig cykeltur till jobbet. Men jag kom fram till jobbet .
Och det har varit en bra dag .Dags att cykla hem och väl hemma så bytte jag om till träningskläder. I kväll blir det dubbelpass .Hemma och sitter i soffan får se om det blir nåt mera gjort ikväll .
75 #Blogg100

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

